moodiran مديريت-بازاريابي-تبليغات-برندينگ

ارزش گذاری برند

ارزش گذاری برند

در عرصه ی کسب و کار امروزی،ارزش گذاری برند نقش کلیدی دارد.مالکیت معنوای کسب و کار مانند ثبت اختراع،کپی رایت،طراحی و علائم تجاری از اهمیت رو به رشدی برخوردارند.ارزش گذاری چنین دارایی های نامحسوسی،در جهت ارزشگذاری برند انجام م... ادامه مطلب...

تحلیل پوستر تبلیغاتی pepsi

تحلیل پوستر تبلیغاتی pepsi

پپسی،برند آمریکایی تولید نوشابه است که رقیب اصلیش همواره کوکاکولا بوده است. این برند به مناسبت هالوین، تبلیغی خلاقانه ارائه می دهد که شجاعانه نیز هست. و در آن با رقیب اصلی و همیشگی خود در طول تاریخ،یعنی کوکا کولا شوخی کرده. پیام این پوستر این است که رق... ادامه مطلب...

مدیریت تعارض و مذاکره

مدیریت تعارض و مذاکره

دیدگاه‌های متفاوتی در مورد تعارض وجود دارد و محققان در مورد آن پژوهش‌های زیادی انجام داده‌اند تا بتوانند راهنمایی‌های خوبی برای مدیران اجرایی فراهم کنند. هر چند که هنوز باید در جوامع مختلف پژوهش‌های مربوط انجام گیرد. در یک پژوهش از مدیران خواسته شده اس... ادامه مطلب...

شش قانون کسب و کاری که میتوانید زیر پا بگذارید!

شش قانون کسب و کاری که میتوانید زیر پا بگذارید!

من «رنه شیمادا»، موسس شرکت High Tech Connect هستم. ممکن است ذاتا آدمی قانونمندی باشم، ‌اما زمانی که پای شرکتم به میان می‌آید خوب می‌دانم که چه وقت از قوانین سرپیچی کنم. ادامه مطلب...

چگونه برای محصول خود توزیع کننده پیدا کنید؟

چگونه برای محصول خود توزیع کننده پیدا کنید؟

یک توزیع کننده خوب می‌تواند باعث افزایش چشمگیر حجم فروش شود به شرط آنکه شما نحوه انتخاب یک توزیع کننده مناسب را بدانید. در زیر به نامه‌ای از یک تولیدکننده توجه... ادامه مطلب...

هفت حقیقت جهانی برای اطمینان از ماندگاری برند

هفت حقیقت جهانی برای اطمینان از ماندگاری برند

امروزه دیگر دوره شرکت‌های بزرگ سپری شده است و آنها نمی‌توانند هر تصمیمی را که در ذهن دارند، عملی سازند. شرکت‌های امروزی بایدبه دنبال راه‌هایی باشند که از طریق آنها بتوانند اعتماد مشتریان را جلب نمایند. ما در دورانی زندگی می‌کنیم که به علت حضور رسانه‌ها... ادامه مطلب...

نقد تبلیغات محیطی // پارادوکس سادگی و ابهام

نقد تبلیغات محیطی // پارادوکس سادگی و ابهام

اخیرا کمپین کاهش سفرهای درون شهری بانک ملت رو در خیابان ها شاهد هستیم. کمپینی که رنگ سیاه شاخصه اصلی اونه و مینیمال های سفید، نقش پیام رسان رو بازی می کنند. این کمپین در قالب تبلیغات محیطی، تیزر تلویزیونی و تبلیغات چاپی اجرا شد اما به نظرم تبلیغات محیط... ادامه مطلب...

تاثیر رنگ در انتخاب و پوشش لباس

تاثیر رنگ در انتخاب و پوشش لباس

فهمیدن اینکه چه رنگ لباسی برای ما مناسب است و چه رنگ هایی به خوبی با یکدیگر هماهنگ می شوند کار ساده ای نیست ! درمقاله زیر ما به نکاتی اشاره خواهیم کرد که به شما کمک می کند تا رنگ لباس مناسبی را برای خود انتخاب کرده و به کمک آن زیباتر و جذاب تر شوید ... ادامه مطلب...

7 نکته ضروری در انتخاب لباس مناسب

7 نکته ضروری در انتخاب لباس مناسب

لباس پوشیدن و دنیای مد هم برای خودش قوانینی دارد. برای مثال شما باید لباسی بپوشید که ایرادهای اندام تان را بگیرد و به زیبایی تان بیفزاید. در این مقاله ما 7 موردی که باید در مورد نحوه لباس پوشیدن انجام دهید و همچنین آنهایی را که نباید در موردشان فکر هم ... ادامه مطلب...

8 روش برای فروش و خدمات پس از فروش

8 روش برای فروش و خدمات پس از فروش

گرچه فروش و خدمات پس از آن دو مقوله ی متفاوتند، ولی در حقیقت دو روی یک سکه اند. مهارت هایی که شما برای ارائه خدمات دهی عالی از آن‌ها استفاده می‌کنید، تفاوت زیادی ندارد با مهارت‌هایی که برای فروش لازم دارید. این ده مهارت از نظر ما اساس فروش محسوب می‌ش... ادامه مطلب...

7 اشتباه رایج در فروش

7 اشتباه رایج در فروش

در هر حرفه‌ای، خوب و بدهای زیادی وجود دارد. فروش نیز از این قاعده مستثنا نیست. یک روز با فردی تماس داشتم که می‌گفت با پول نقد برای خرید یک اتومبیل جدید به نمایشگاه اتومبیلی رفتم. فروشنده بسیار ضعیف بود و نتوانست چیزی به من بفروشد؛ هنوز هم چیزی نخریده‌ا... ادامه مطلب...