moodiran مديريت-بازاريابي-تبليغات-برندينگ

چگونگی نفوذ برند در ذهن مشتریان

چگونگی نفوذ برند در ذهن مشتریان

همواره مشتریان نسبت به انتخاب برخی کالاها اصرار دارند، حتی اگر انتخاب آنها به نظر ما نادرست باشد. اما چرا بعضی از محصولات در حالی که از قیمت بالاتر و سطح کیفیت معمولی برخوردار هستند، می توانند رقبای خود را کنار ... ادامه مطلب...

ویژگیهایی جهت خلق ثروت

ویژگیهایی جهت خلق ثروت

ثروتمندترین افراد جهان با درک درست معنای این ۵ واژه میلیاردر شدند! میلیونرها ویژگی‌های مشترک زیادی دارند. به عنوان مثال پولدارها همگی می‌دانند چطور باید موفق شد. شاید پولدارها در حوزه‌های متفاوتی به موفقیت دست یابند یا ... ادامه مطلب...

راهکارهایی جهت خلق استراتژی برند موفق

راهکارهایی جهت خلق استراتژی برند موفق

استراتژی برندسازی می­بایست در کلیه طرح­های کسب­ وکار علاوه بر سایر بخش­ها مورد توجه قرار گیرد. در واقع، این طرح نوشتاری چگونگی بکارگیری برند را به شیوه استراتژیک و از طریق شرکت موردنظر در طی زمان تعیین می­کند. ادامه مطلب...

برند و مدیریت احساسات مشتری

برند و مدیریت احساسات مشتری

آیا تا به حال برایتان پیش آمده که از تجربه ی منحصر بفردی که احساس رضایت و خوشنودی غیر قابل پیش بینی را برایتان به ارمغان اورده باشد با دوستی سخن بگویید؟! بی شک هنگامی که چنین روایتی را مطرح می کنید نشانه های حسی مجددا در ظاهر شما بروز می کند از جمله لب... ادامه مطلب...

پیشنهادات بازاریابی برای کسب و کارهای کوچک

پیشنهادات بازاریابی برای کسب و کارهای کوچک

در این مطلب قصد دارم پیشنهاداتی برای بازاریابی کسب‌وکارهای کوچک کم‌هزینه اما بسیار اثرگذار را در حوزه بازاریابی معرفی کنم که به کسب‌وکارها در پیدا کردن مشتری و ایجاد فروش کمک می‌کند. ادامه مطلب...

ابزارهای مهم در بازاریابی

ابزارهای مهم در بازاریابی

اگر واقعا به فکر ماندن در این بازار و افزایش فروش خود می باشید حتما باید یک سری مولتی ویتامین را برای بازاریابی کسب و کار انتخاب نمایید. در این مقاله به ۷ مولتی ویتامین بازاریابی برای کسب و کار شما اشاره... ادامه مطلب...

از شهرت تا برند

از شهرت تا برند

بسیاری از کسب و کارها در صنف کاری خود مشهورند و تصور می کنند برند نیز هستند. از شهرت تا برند فاصله زیادی وجود دارد که اگر نتوانید این فاصله را پر کنید به طور یقین هرکز به موفقیت دست پیدا نخواهید کرد. ادامه مطلب...

برنامه ریزی برای موفقیت

برنامه ریزی برای موفقیت

آیا همه افراد به یک برنامه‌ریزی پنج ساله نیاز دارند؟با توجه به پژوهش‌ها، پاسخ این سؤال مثبت است. اما رمز داشتن یک زندگی شاد در این نیست که گوشه محل کارتان بنشینید و دائم برنامه‌ریزی کنید آنچه که مهم است داشتن یک هدف برای زندگی است زندگی با روشی معنی‌دا... ادامه مطلب...

برند و داستان آن

برند و داستان آن

هیچ چیز ماندگارتر از یک داستان خوب نیست. از داستان های قدیمی مانند حماسه ی ادیسه گرفته تا سوپرمن، هری پاتر و … همگی به یک داستان خاص و یک قهرمانی اشاره دارند که با چالش های مختلف دست به گریبان ... ادامه مطلب...

کلمات تاثیرگذار در بازاریابی

کلمات تاثیرگذار در بازاریابی

آیا می دانید چه لغات و عباراتی می تواند موجب ایجاد انگیزه در مشتری شود؟ البته باید توجه نمود که لغات و عبارات، در زمان و جایگاه مختلف، اثرگذاری متفاوتی خواهند داشت. به همین دلیل، به‌کارگیری آنان باید با هوشمندی خاصی صورت پذیرد. ادامه مطلب...

تکنیکهای طلایی طراحی لوگو

تکنیکهای طلایی طراحی لوگو

در حال حاضر آموزش طراحی لوگوهای تجاری به عنوان یکی از اصول مهم در کسب و کار و فعالیت‎های تجاری به شمار می‎رود. آژانش بازاریابی محتوا با نام فراکتل (Fractl) که در فلوریدای آمریکا مستقر است در یک نظر سنجی بین هزار نفر در رابطه با 50 لوگوی تجاری جهان به ا... ادامه مطلب...

رپورتاژ آگهی چیست و رپورتاژ آگهی چه کاربردی دارد

رپورتاژ آگهی چیست و رپورتاژ آگهی چه کاربردی دارد

رپورتاژ آگهی به انگلیسی Advertorial مطلبی است که ظاهری شبیه به سایر مقالات و مطالب دارند اما در واقع باسفارش قبلی و با هدف تبلیغ برای یک شرکت یا سازمان تجاری تهیه شده اند. ادامه مطلب...