moodiran مديريت-بازاريابي-تبليغات-برندينگ

تاثیر رنگ در انتخاب و پوشش لباس

تاثیر رنگ در انتخاب و پوشش لباس

فهمیدن اینکه چه رنگ لباسی برای ما مناسب است و چه رنگ هایی به خوبی با یکدیگر هماهنگ می شوند کار ساده ای نیست ! درمقاله زیر ما به نکاتی اشاره خواهیم کرد که به شما کمک می کند تا رنگ لباس مناسبی را برای خود انتخاب کرده و به کمک آن زیباتر و جذاب تر شوید ...

در دنیایی که ما زندگی می کنیم هر رنگی یک مفهومی دارد و شما می توانید به کمک این رنگ ها آنچه را که می خواهید به دیگران نشان دهید.

- رنگ های تیره نشان دهنده قدرت و توانایی فرد هستند این رنگ ها که شامل مشکی و آبی تیره و سورمه ای و... هستند , قدرت و توانایی شما را نشان می دهند. سعی کنید از رنگ آبی استفاده کنید که همرنگ مویرگهای مچ دستتان باشد.

- از رنگ های پاستلی برای نشان دادن آرامش و صمیمیت خود استفاده کنید این رنگ ها که شامل سبز روشن و بنفش روشن هستند را برای نشان دادن صمیمیت خود به تن کنید. از ترکیب رنگ ها برای نشان دادن خلاقیت خود استفاده کنید اگر می خواهید از رنگ های ترکیبی استفاده کنید ابتدا مطمئن شوید این رنگ ها با هم همخوانی دارند مثلا قرمز و بنفش را با هم استفاده کنید.

رنگ های ترکیبی خلاقیت فرد را نشان می دهند.

-

از رنگ قرمز با هر نوع شخصیتی که دارید می توانید استفاده کنید رنگ قرمز پیام های متفاوتی از شما به دیگران می رساند. مهم نیست چه نوع شخصیتی دارید رنگ قرمز همواره می تواند برای استفاده شما مفید باشد. همچنین رنگ قرمز و مشکی با یکدیگر ظاهری رمانتیک به شما می دهد.

-

رنگ صورتی نشان دهنده قلب های بزرگ است افرادی که صورتی می پوشند بدون توجه به اینکه زن و یا مرد باشند , این پیام را می رسانند که بسیار مهربان بوده و می توانند دیگران را بسیار دوست داشته باشند.

- رنگ سفید نشان دهنده آغازی دوباره است سفید نشان دهنده پاکی و تازگی است . رنگ سفید با قهوه ای و بژ به خوبی ست می شود. -

رنگ زرد نشان دهنده گرمی و مثبت اندیشی است این رنگ نشان دهنده رنگ خورشید هستند و افرادی که از این رنگ استفاده می کنند مثبت اندیشی و بزرگ اندیشی خود را نشان می دهند. -

رنگ نارنجی بپوشید تا انرژی زیادتان را نشان دهید نارنجی یک رنگ بسیار گیراست که می تواند شما را کاملا مفید و سرزنده نشان دهد. افرادی که نارنجی می پوشند می توانند انرژی فراوان خود را به دیگران نشان دهند

.

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...