moodiran مديريت-بازاريابي-تبليغات-برندينگ

(7) راهکار برای( 1 )فروش حرفه ای

(7) راهکار برای( 1 )فروش حرفه ای

یک فروشنده‌ حرفه‌ای می‌داند که جلب اعتماد مشتری قبل از خرید محصول اهمیت ویژه‌ای دارد. یعنی مشتری باید این حس را از شما دریافت کند که چیزی که می‌خواهید به او بفروشید و یا خدماتی که می‌خواهید به او ارائه دهید، دقیقا همان چیزی است که درموردش به او اطمینان... ادامه مطلب...

چرا اکثر استار تآپ ها شکست میخورند!

چرا اکثر استار تآپ ها شکست میخورند!

بیشتر استارت‌آپ‎ها شکست می‌خورند و عمر آنها اغلب کم است. یک استارت‌آپ معمولی به‌طور متوسط ۲۰ ماه فعالیت می‎کند و تا بسته شدن کامل درهایش حدود 3/1 میلیون دلار زیان مالی متحمل می‎شود. بنابراین چه فرمول موفقیتی را می‌توانیم برای این کسب‎وکارهای نوپا که در... ادامه مطلب...

بازاریابی چریکی

بازاریابی چریکی

احتمالا شما هم بارها با واژه بازاریابی چریکی یا بازاریابی پارتیزانی مواجه شده اید و شاید در ذهن شما تداعی کننده ی نوعی بازاریابی آزاردهنده و نامناسب باشد، ولی این روش در دنیای تجارت امروز بسیار پرکاربرد بوده و سرشار از خلاقیت و نوآوری می باشد. ادامه مطلب...

آیاخوش لباسها ثروتمندتر هستند؟

آیاخوش لباسها ثروتمندتر هستند؟

ظاهر شما اهمیت زیادی دارد!   کارشناسان معتقد هستند که ۹۳ درصد مردم از روی ظاهر بر روی شما قضاوت می کنند. بنابراین لطفا خوشتیپ باشید. و به یاد داشته باشید که خوشتیپ ها ثروتمندتر هستند! ادامه مطلب...

اسراری که دانشکده کسب وکار اموزش نمیدهد!

اسراری که دانشکده کسب وکار اموزش نمیدهد!

ریچارد برانسون، رئیس گروه ویرجین(Virgin Group) است. در ابتدای کارش در سال ۱۹۷۰ وی یک فروشگاه کوچک به نام (virgin record) به راه انداخت. این در حالی بود که چند سال قبل از دبیرستان اخراج شده بود و تنها تجربه کسب و کار وی پیش از آن راه اندازی یک مجله شخصی... ادامه مطلب...

چگونگی حفظ کسب و کار خود در سال اول

چگونگی حفظ کسب و کار خود در سال اول

اگر کار جدیدی را شروع کرده‌اید، احتمالاً داستان‌های ترسناکی درباره شکست تجارت‌ها به گوشتان خورده است. اگر بخواهید به چند تا از این داستان‌ها گوش کنید آن وقت باور خواهید کرد که ۹۰٪ بیزنس‌های تازه‌کار محکوم به شکست هستند. ادامه مطلب...

تدوین برنامه بازاریابی-چرایی و چگونگی

تدوین برنامه بازاریابی-چرایی و چگونگی

«برنامه‌ی بازاریابی» قدرتمندترین ابزار بازاریابی برای کسب‌وکارهای کوچک در این کره‌ی خاکی است. هنگامی که از «برنامه‌ی بازاریابی» سخن می‌گوییم، مرجع تنها تمرینات موجود در کتاب‌های دانشگاهی بازاریابی یا برنامه‌های از پیش تعریف شده‌ی نرم‌افزاری برای «برنام... ادامه مطلب...

چگونگی تنظیم طرح بازاریابی(Marketing Plan)

چگونگی تنظیم طرح بازاریابی(Marketing Plan)

شروع فعالیت‌های تولیدی و سرمایه‌گذاری همیشه با مطالعه و برنامه‌ریزی علمی همراه است. در شرکتهای بزرگ قبل از شروع عملیات تولید، گروه تحقیقات و بازاریابی برای امکان سنجی در مورد مقبولیت کالا و نیاز بازار فعالیتهای خود را آغاز می‌کند. ادامه مطلب...

کمپین برندینگ و ویژگیهای آن

کمپین برندینگ و ویژگیهای آن

اگر بخواهیم دلایل پیشرفت یک شرکت و یا یک کارخانه را ارزیابی کنیم ، میتوانیم به وضعیت برند آن شرکت دقت کنیم که آیا محصولات این کارخانه یک برند شناخته شده است یا خیر ؟ بازخورد ها در رابطه با برندش چگونه بوده... ادامه مطلب...

راهکارهایی جهت مشارکت مشتریان در پیشبرد برند

راهکارهایی جهت مشارکت مشتریان در پیشبرد برند

در زمان شروع یک کسب و کار، برای رشد پایدار یک شرکت، اصول و قوانین خاصی وجود دارد. برای مثال حفظ مشتری از جذب مشتری جدید ارزش بیشتری دارد و وفاداری برند یکی از مهمترین عناصری است که موجب افزایش این میزان خواهد شد. ادامه مطلب...

بهترین نام تجاری(برند )را انتخاب کنید؟

بهترین نام تجاری(برند )را انتخاب کنید؟

معمولا از سوی مدیران یک سازمان زمان زیادی صرف طراحی، تولید و کنترل کیفی یک محصول تا پیش از عرضه آن به بازار می‌گردد، اما عرضه تحت چه نامی ؟ اینجاست داستان برندسازی (برندینگ) آغاز می‌شود و به دنبال پاسخ به این سوال خواهیم بود که : چگونه بهترین نام برند ... ادامه مطلب...